Cafe Racer
Grudzień 11, 2017, 08:40:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Ważne dla chcących zarejestrować się na tym forum.
Jeśli chcecie się przyłączyć do elitarnej grupy członków Cafe Racer - musicie spełniać kilka warunków. Wszystkie tematy jakie tu poruszamy kręcą się mniej lub bardziej wokół motocykli i subkultury motocyklowej. Aby otrzymać swoje konto, musicie w e-mailu wysłanym do mnie przedstawić się, ew. powołać na zarejestrowanych już tutaj znajomych. Adres znajdziecie na stronie www.caferacer.com.pl w zakładce KONTAKT.
Nie interesują nas Wasze poglądy religijne, polityczne ani czy byliście już karani przez prawo i nie chcemy poruszać tu takich tematów. Interesuje nas tylko motocyklowa strona życia członków tego forum.
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 28
  Drukuj  
Autor Wątek: CX500, brat style  (Przeczytany 64263 razy)
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« : Listopad 14, 2012, 18:37:56 »

W temacie wszystkie zdjęcia się już przedawniły, więc wrzucam na sam początek końcowy efekt, do którego prowadzi poniższa opowieść:




Witajcie,

Zakupiłem niedawno CX500C i mam w planach nieco ją przerobić. Ciężko jest mi powiedzieć w jakim kierunku chcę iść, bo powoli mam wrażenie, że ile maszyn - tyle styli. Dostałem wersję zdławioną, ale biorą pod uwagę, że to mój pierwszy motocykl nie będę jej na razie odblokowywał do 50KM. Co za tym idzie muszę zrezygnować z filtrów stożkowych, których tak bardzo początkowo pragnąłem. Generalnie im więcej czytam i rozmawiam tym coraz bardziej zdaję sobie sprawę, że maszyna pozostanie w stylu 'comisięuda'. Do wiosny chciałbym już zrobić kilka rzeczy. Póki co czekam na przegląd, więc po weekendzie zabieram się do pracy.

- wymienić kierownicę na acebara bądź małego apenagera - kupić albo wygiąć samemu
- wstawić pojedyncze siodło - zrobić samemu
- usunąć przedni błotnik
- dokupić tylny błotnik (da się to jakoś przełożyć przód na tył?)
- wymienić kierunki na 'nieco' mniejsze
- wymienić tylną lampę
- owinąć kolektory taśmą termoodporną
- pomalować bak oraz boczki
- lekko wyczyścić silnik z zewnątrz

Mógłbym tak w sumie wymieniać, ale kto jeśli nie Wy znacie temat lepiej. Wkrótce będę miał spawarkę, dysponuję też garażem w którym zajmuję się rowerami. Zagadałem lekko Beddoma i powiedział, że w razie czego mogę liczyć na jego pomoc. Póki co jestem bardzo świeży w temacie i ledwo znam się na działaniu motocykla - ale pocieszam się, że każdy kiedyś zaczynał Uśmiech. Podejrzewam, że będę sypał pytaniami codziennie, bo nie mam nikogo kto zajmował się jakąkolwiek przeróbką takiego sprzętu. Jestem mocno zainteresowany sugestiami zmian, które nie są nazbyt skomplikowane.

Kilka pytań:

- jak zmienić kąt wydechów? Trzeba coś dokupić czy wygiąć?
- jest sposób by wpuścić widelec bardziej aniżeli pozwala mu na to kierownica? Wiem, że mogę zastosować clip ony, ale szkoda mi dawać 370 zł za nówki.

Poniżej kilka zdjęć.





« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2017, 22:33:05 wysłane przez kulinski » Zapisane

cafe gs1000
Hero Member
*****
Wiadomości: 636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Listopad 14, 2012, 19:12:05 »

witaj i powodzonka  Duży uśmiech
Zapisane
Dymass
Hero Member
*****
Wiadomości: 776


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 14, 2012, 19:17:53 »

Siema! Trzymam kciuki za projekt :] Jesli chodzi o obnizanie zawiechy, to widzialem ze jakas ekipa obnizala wstawiajac tuleje w lagi, chalupniczo mozna obciac sprezyny, ale tego bym nie polecal ;] Clip ony widzialem na allegro w rozsadnych cenach, uzywka od SVki byla dosc tanka, ale nie wiem jak sie maja do siebie srednice.
Zapisane
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #3 : Listopad 14, 2012, 20:02:51 »

Siema! Trzymam kciuki za projekt :] Jesli chodzi o obnizanie zawiechy, to widzialem ze jakas ekipa obnizala wstawiajac tuleje w lagi, chalupniczo mozna obciac sprezyny, ale tego bym nie polecal ;] Clip ony widzialem na allegro w rozsadnych cenach, uzywka od SVki byla dosc tanka, ale nie wiem jak sie maja do siebie srednice.

A tego co wyczytałem to 33mm. Będzie coś do tego pasowało? Można jakąś tulejkę albo przejściówkę podłożyć? W rowerze to przechodziło Uśmiech
Zapisane

contraband
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 1496



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Listopad 14, 2012, 20:04:02 »

Narrobiło się tych CXów jak XSek :-) Witamy!
Zapisane

Go over like a Led Zephyr.
Oskar
Jr. Member
**
Wiadomości: 61


CB750"81


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Listopad 14, 2012, 20:29:34 »

Powodzenia! Sam mam w planach na następne cafe właśnie tę maszynę. Spoko
Zapisane
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #6 : Listopad 15, 2012, 09:04:11 »

Pytania na dzisiaj:
- jak zmienić kąt wydechów? Trzeba coś dokupić czy wygiąć?
- czy można na moje lagi 33mm zapiąć 43 clip ony z jakąś przejściówką/dystansem? dać się pewnie da, ale pytanie czy to nie będzie się przesuwać czy coś w ten deseń. Rozwiązałoby to problem wpuszczenia widelca.

Dziękuję za odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2012, 09:11:00 wysłane przez kulinski » Zapisane

miros18
Jr. Member
**
Wiadomości: 54


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Listopad 15, 2012, 10:01:33 »

Jeśli chodzi o Clip-on to ja w swoim mam z NSR 125, musiałem dorobić tulejke z rurki pcv 2mm, skręciłem i wszystko trzymie idealnie.
Zapisane
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #8 : Listopad 15, 2012, 10:14:50 »

2mm tulejka, czyli 4mm w obwodzie - dobrze liczę? Z tego co widzę najmniejsza na allegro to 43. Zatem tulejka będzie musiała mieć 5mm grubości. Da to radę?
Zapisane

Amil
Hero Member
*****
Wiadomości: 804



Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Listopad 15, 2012, 10:24:24 »

2mm tulejka, czyli 4mm w obwodzie - dobrze liczę? Z tego co widzę najmniejsza na allegro to 43. Zatem tulejka będzie musiała mieć 5mm grubości. Da to radę?

Da rade spokojnie, ale poszukaj cliponow np. Tomasseli. Nie sa drogie i dedykowane do klasykow i w roznych srednicach. Czesto trafaiaja sie tez uzywki na allegro, bo ktos kupil wydumke i woli normalna kiere. Ja tak kupilem niedawno jakies wypasne clipony z regulacja za bardzo rozsadne pieniadze. Tylko troche cierpliwosci, codzinnego trzepania allegro i trafisz Uśmiech Szukaj tez u tego kolesia:
http://www.akcent.pl/cznadospkie.html
Zapisane

Amil i XS Scrambler (forever?)
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #10 : Listopad 15, 2012, 12:34:51 »

Dziękuję bardzo za tą jakże radującą mnie wiadomość. Kolejne pytanie - na ile mogę sobie pozwolić przy obniżaniu tak by nie dobijał mi amotyzator?
Zapisane

Amil
Hero Member
*****
Wiadomości: 804



Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : Listopad 15, 2012, 13:42:21 »

na ile mogę sobie pozwolić przy obniżaniu tak by nie dobijał mi amotyzator?

Ale co konkretnie chcesz obnizac? Schowanie lag w polki nie zmieni zakresu pracy amortyzatorow. Jak przegniesz to przednie kolo moze Ci dobijac do silnika/chlodnicy.
Zapisane

Amil i XS Scrambler (forever?)
kulinski
Global Moderator
Sr. Member
*****
Wiadomości: 353



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #12 : Listopad 15, 2012, 14:04:57 »

Chcę poluzować pólki i wysunąć lagi do góry i pochylić tym samym motocykl do przodu. I pytam właśnie na ile mogę sobie pozwolić? Mam to po prostu organoleptycznie zbadać czy jest może ktoś kto już to robił w CXie. Przy okazji - jakie są tego konsekwencje? To pewnie zmieni nieco geo maszyny. Główka będzie bardziej pionowa, jak to się przełoży na prowadzenie?

Zapisane

Dymass
Hero Member
*****
Wiadomości: 776


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 15, 2012, 14:40:07 »

Ja wpuscilem u siebie w Suzuki o jakies 30 mm, nie ma problemow ;]
Zapisane
wujmat
Hero Member
*****
Wiadomości: 604


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Listopad 15, 2012, 15:27:39 »

Ja w XS o 8cm a GN o 12 Chichot
W CX już nie pamiętam ile ale zdaje się że coś 4-6cm
Tylko nie robiłem tego tylko wpuszczając w półki
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 28
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!