Cafe Racer
Październik 20, 2017, 23:49:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Ważne dla chcących zarejestrować się na tym forum.
Jeśli chcecie się przyłączyć do elitarnej grupy członków Cafe Racer - musicie spełniać kilka warunków. Wszystkie tematy jakie tu poruszamy kręcą się mniej lub bardziej wokół motocykli i subkultury motocyklowej. Aby otrzymać swoje konto, musicie w e-mailu wysłanym do mnie przedstawić się, ew. powołać na zarejestrowanych już tutaj znajomych. Adres znajdziecie na stronie www.caferacer.com.pl w zakładce KONTAKT.
Nie interesują nas Wasze poglądy religijne, polityczne ani czy byliście już karani przez prawo i nie chcemy poruszać tu takich tematów. Interesuje nas tylko motocyklowa strona życia członków tego forum.
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5
  Drukuj  
Autor Wątek: Suzuki GS 550  (Przeczytany 15934 razy)
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #45 : Luty 13, 2015, 23:16:17 »

Kiciol, prezentuje się podobnie jak na zdjęciach z zeszłego sezonu, setów jeszcze nie skończyłem dopasowywać. ORTEGA, jak dopasuję sety, a nie wiem kiedy znajdę czas, prześlę zdjęcia. SEtY są podobno do któregoś ze starszych GSX, niestety to nie są raaskowe "bumerangi" dedykowane do GS, kształt odlewów jest inny, musiałem pokombinować z mocowaniem, przeróbki wymagaja też cięgna, ale mam koncepcję i myślę że będzie to stroić. Quick Action to tak jak mówisz: mały ruch manetki daje duży skok przepustnicy. A wszystko dzięki powiększonej średnicy bębenka, na który nawija się linka gazu. Są na rynku jakieś chińskie QA, miałem nawet ale słabo z tym było. Wybrałem Tomaselli w końcu bo dobrze zrobione i w komplecie z manetkami wszystko bdb jakość. Znajdziesz je w LST.  Zobacze jak będzie w praktyce, nie jeżdziłem z czymś takim dotychczas.
Zapisane
ORTEGA
Full Member
***
Wiadomości: 142


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #46 : Luty 14, 2015, 16:33:46 »

A czy w Quick Action da się zmienić sam GRIP czy musi być ten czarny?
Bo bym sobie wymienił ?
Zapisane
Tato81
Administrator
Hero Member
*****
Wiadomości: 954



Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : Luty 14, 2015, 19:31:19 »

A czy w Quick Action da się zmienić sam GRIP czy musi być ten czarny?
Bo bym sobie wymienił ?

W LST masz z brązowym gripem. Ale moim zdaniem bankowo jest wymienny.
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #48 : Luty 16, 2015, 11:47:49 »

Nie ma problemu, gumy były osobno. Średnica gumy na manetkę wydaje mi się standardowa, mogę Ci ją zmierzyć jak chcesz. Z lewej  ładnie się ułożyło na rurce 22. Guma bdb jakości, fajnie sprężysta.
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #49 : Kwiecień 12, 2015, 21:26:45 »

Wyciągnęłem dzisiaj sprzęta na światło dzienne. Odpalił z kopa. Fajnie wkręca się na obroty - zasługa rolagazu QA. Sety jakoś dopasowałem. Niestety nie miałem czasu na pierwszą traskę w tym roku, ale w tygodniu powinienem nadrobić. To i prześle jakiś filmik. Dzięki zmianie siodełka i założeniu setów zmieniła się pozycja, oj jestem ciekaw jak będzie podczas jazdy - niestety jeszcze kilka dni muszę poczekać...
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #50 : Kwiecień 20, 2015, 14:52:52 »






Sie macie ludzie ! Sezon rozpoczęty ! Pozycja dzięki założeniu setów i obniżeniu wysokości siodełka zrobiła się nawet wygodna. Rollgaz QA spisuje się znakomicie. Silnik ładnie i lepiej wkręca się na obroty, jazda również dzięki miękkiej gumie manetek zrobiła się przyjemniejsza, z łatwością można jeżdzic dynamicznie :-) Niestety, żeby nie było za dobrze z nowym sezonem pojawił się wyciek, chyba spod pokrywy alternatora... muszę też dokręcić słoneczka bo małe nieszczelności przy mocowaniu kolanek psują szlachetny dźwięk wydechu :-) No i muszę wrócić do poprzedniego lusterka, te mi się podobają ale słabo widać - za mały rozstaw - za wąska owiewka.
SZAMAN: jutro jadę do kumpla obejrzeć błotniki, dam Ci znać co i jak.
Zapisane
Szaman
Sr. Member
****
Wiadomości: 251


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #51 : Kwiecień 20, 2015, 19:48:32 »

Spoko, buty na Ciebie czekają!
GS 550 na szprychach robi niesamowitą robotę. Za***iście się prezentuje  twój sprzęt.
Ja na razie czekam na drugą głowice i lusterka Mrugnięcie
Zapisane
jareckiz
Full Member
***
Wiadomości: 136


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #52 : Kwiecień 20, 2015, 20:39:29 »

Koker a ta Twoja Suzuki to jaki jest rocznik ze ma szprychy? Chodzi mi taki Gs po głowie. Ma to kod np. "C" lub inny,  w numerze ramy? Pytam na podstawie info z netu.
Zapisane
pasta-moto
Hero Member
*****
Wiadomości: 1861



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #53 : Kwiecień 20, 2015, 21:33:09 »

poniżej 80r mają szprychy. Teraz robiłem renowację rocznika 81 i był na alu kołach i tarczy z tyłu, a sam miałem kiedyś 79r to był na szprychach
Zapisane
Szaman
Sr. Member
****
Wiadomości: 251


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #54 : Kwiecień 20, 2015, 21:55:01 »

W sumie to z tego co na zauważyłem i wyczytałem to w roku 78 zaczęto robić GS-y na odlewach. Ja mam rocznik 80 i mam odlew a wszelkie ze szprychą które do tej pory spotkałem były z 78 i starsze Uśmiech. Zresztą nie ma się co wymądrzać.
Tutaj link do historii modelu.
http://www.suzukicycles.org/GS-series/GS550E.shtml
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #55 : Kwiecień 20, 2015, 23:47:22 »

https://www.youtube.com/watch?v=hOqoebmsLTs
Jarecki baza dla mojego sprzętu był standardowy GS 550 E, a raczej jego zwłoki i takie jest cechowanie fabryczne ramy. Koła były jak go kupiłem i tak zostały do tej pory. Nie są to oryginały z serii GS, przód i tył to 18", pochodzą z jakiejś GT. O ile jest mi znana historia bazy mojego motocykla, była to właśnie wersja E i miała odlewy. W takiej formie tamten motocykl podobno uległ spaleniu w jakiejś części, chyba nawet kiedyś gdzieś widziałem/miałem zdjęcie tego spalonego GS-a. Potem mój dobry kolega odbudował ten motor do w miarę oryginalnego GS 550E stosując właśnie szprychowane "osiemnastki" z Suzuki GT, o której z kolei słuch zaginął. Motocykl był w rękach innego mojego kolegi, który z braku miejsca na motor zostawił go przed kilkoma laty na mojej posesji, niestety pod chmurką. W międzyczasie miałem wypadek i utraciłem motocykl, jakim wtedy jeżdziłem. Po dłuższym okresie zapragnęłem wrócić do jeżdżenia i wtedy właściciel tejże Gs-y zaproponował mi jej kupno. Cena była przyzwoita a motor miał opłacone OC i twardy dowód. Od czterech lat bodajże modyfikuję ten motor, założenie to części z epoki i mad max'sowy styl. Z bazy została rama, półki, dół silnika i koła właśnie. Miałem nadzieję odnowić koła tej zimy ale nie wyszło, mam zatem plan na przyszłą zimę :-)
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #56 : Czerwiec 24, 2017, 11:54:55 »







Cześć wszystkim. Oj dawno nie robiłem update'a swojego profilu na forum. Czas nadrobić zaległości. Przesyłam kilka zdjęć nowej odsłony mojego GSa. W tym sezonie pojawił się nowy bak, błotnik tył od Triumpha, nowe boczki z emblematami i kilka innych drobiazgów jak nowy regulator napięcia i woltomierz racimex.  Obecnie jeżdżę na gaźnikach od KZ 650. Oczywiście jak widać motocykl otrzymał nowe malowanie z wykończeniem. Ogólnie jestem zadowolony. Motor jeździ i wygląda dobrze. No i są szanse na wakacyjną wyprawę więc nic tylko się cieszyć. Dalsze plany są już prostsze: wymiana oleju, wymiana układu napędowego, wymiana opon. Oprócz oleju reszta jeszcze jest ok, ale jako że dążę sukcesywnie do ideału przydało by się. Etap kolejny jest trudniejszy ponieważ zakłada wymianę silnika na nowy, kompletnie odremontowany na częściach NOS. Jak na razie to mam pół bazy. Zobaczymy, bo choć pomału zaliczam kolejne check pointy do mety to myślę nad zmianą motocykla.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2017, 11:57:32 wysłane przez koker » Zapisane
pasta-moto
Hero Member
*****
Wiadomości: 1861



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #57 : Czerwiec 24, 2017, 13:41:51 »

Wygląda super. Bardzo lubię stare GS-y.
Zapisane
Marchewa
Full Member
***
Wiadomości: 103



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #58 : Czerwiec 24, 2017, 16:51:12 »

Koker... czy coś kombinowałeś z dekoracyjnymi dekielkami na pokrywie zaworów ? Nigdy nie widziałem takich żeberkowanych...
Fajna maszynka ...wygląda bardzo czysto.  Wymienił bym tylko to lusterko, bo mam wrażenie że zupełnie nie pasuje do epoki i tylny błotnik z lampą - tył wizualnie zyskał by na lekkości. Ale to moje spojrzenie - nie musisz się nim przejmować - mam patologiczną skłonność do wywalania tego co niepotrzebne ... hehe
Zapisane
koker
Sr. Member
****
Wiadomości: 471


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #59 : Czerwiec 24, 2017, 17:27:41 »

Pasta dzięki. To również w części Twoja zasługa - wykonałeś świetną robotę przy renowacji kół. Pokrywki wałków pochodzą z firmy Kijima i są dedykowane właśnie do motocykli Suzuki serii GS. Rzadko można je trafić to rarytas. Lusterko było przy owiewce wygląda na oryginał z lat 70' . Spełnia swoją funkcję. Z chęcią założyłbym takie samo prawe ale pomimo usilnych poszukiwań nie znalazłem lustra tego typu. Co do tyłu to ja akurat lubię jak motor ma błotniki, wyciągnięta podstawa lampy dodaje linii i jest niezłym miejscem do montażu kierunkowskazów. Wiadomo też co zrobić z tablicą. Teraz optycznie nieco za dużego ciężaru dodaje skrzynka narzędziowa i chyba ją zdejmę. Motor służy mi do jazdy na co dzień ale i do podróży więc dobrze jest mieć miejsce na jakiś skromny bagaż, namiot, karimatę i tam sobie to jakoś racjonalnie upchnę - nie lubię wozić nic na plecach.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!