Cafe Racer
Październik 21, 2017, 07:00:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Ważne dla chcących zarejestrować się na tym forum.
Jeśli chcecie się przyłączyć do elitarnej grupy członków Cafe Racer - musicie spełniać kilka warunków. Wszystkie tematy jakie tu poruszamy kręcą się mniej lub bardziej wokół motocykli i subkultury motocyklowej. Aby otrzymać swoje konto, musicie w e-mailu wysłanym do mnie przedstawić się, ew. powołać na zarejestrowanych już tutaj znajomych. Adres znajdziecie na stronie www.caferacer.com.pl w zakładce KONTAKT.
Nie interesują nas Wasze poglądy religijne, polityczne ani czy byliście już karani przez prawo i nie chcemy poruszać tu takich tematów. Interesuje nas tylko motocyklowa strona życia członków tego forum.
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Triumph Bonneville - Barn Job  (Przeczytany 1026 razy)
Ajzol
Jr. Member
**
Wiadomości: 50



Zobacz profil Email
« : Sierpień 27, 2017, 22:26:46 »

Nadejszła wiekopomna chwila Duży uśmiech
Można rzec, że w jakimś tam stopniu skończyłem i w jakimś tam stopniu wyszło to co chciałem Mrugnięcie
Zaczęło się jakoś we wrześniu ubiegłego roku gdy wysłałem tylne koło do przeszprychowania na 19'' do pewnego jegomościa do Bydgoszczy a skończyło się jakoś przed Woodstockiem.
W założeniach moto miało wyglądać starzej, smuklej. Chciałem efekt zrobionego w Angli w latach 60-70tych w jakiejś stodole czy szopie motocykla hehe. Mam słabość do takich konstrukcji.
Przede wszystkim chciałem wąskie, oldschoolowe koła wiec stoi to na 4.00x19. Reszta to już spawanie, odlewanie, malowanie.
Nie miałem już czasu na zrobienie wydechów więc odetkałem stockowe. Fajnego wydechu jednak brakuje.
No.  Duży uśmiech



















































Zapisane

=LEAVE THE MAIN ROAD=
Szymonfzs
Cafe Racer Club Poland
Hero Member
****
Wiadomości: 800



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Sierpień 27, 2017, 23:07:09 »

Oddaje ducha epoki nie ma co  Duży uśmiech tłumiki jakieś megafony i będzie git!
Zapisane

Jan Dusigaz :-)
Mike40
Full Member
***
Wiadomości: 229


Cafe Racer Club Poland


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Sierpień 28, 2017, 16:29:04 »

Trzyma klimat Uśmiech Ciekawy projekt Uśmiech
Zapisane

Triumph Bonneville T100
Adam M
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 1226


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Sierpień 29, 2017, 00:05:39 »

Gratulacje.
Zrobienie z tego ciezko wygladajacego motocykla czegos co wyglada szczuplej to duze osiagniecie.
Jak wrazenia z jazdy w porownaniu z oryginalem ?
Zapisane

Adam M.
Tato81
Administrator
Hero Member
*****
Wiadomości: 954



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Sierpień 29, 2017, 11:42:39 »

Świetnie wyszło. Faktycznie oddaje ducha tamtych lat. Wygląda cholernie lekko!
Zapisane
Ajzol
Jr. Member
**
Wiadomości: 50



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Sierpień 29, 2017, 13:17:39 »

Dzięki. Dobrze, że nie krzyczycie, że moto popsułem Mrugnięcie
Jakie wrażenia?
1. Zdecydowanie lepsza pozycja na moto niż w serii.
2. Zdecydowanie mniej wygodna "kanapa"  Mrugnięcie .
3. Za sprawą koła spadły obroty na 5 biegu. Denerwowało mnie to, łapałem się na szukaniu następnego Język .
4. Nie z jazdy ale przykrótka podstawka centralna  Mrugnięcie .

Tyle chyba...

« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2017, 21:27:10 wysłane przez Ajzol » Zapisane

=LEAVE THE MAIN ROAD=
Tato81
Administrator
Hero Member
*****
Wiadomości: 954



Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Sierpień 29, 2017, 18:02:20 »

Co to za bak? Gdzie chromowałeś? Chromowałeś i miedziowałeś w jednym zakładzie? Oponki mi dziwnie znajome  Co? ... acha ujeżdżam takie same!  Duży uśmiech
Zapisane
Adam M
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 1226


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Sierpień 29, 2017, 21:33:04 »

Ten bieznik pamietam z PRL na starych Pirelli, a twoje sa jakiej firmy ?
Zapisane

Adam M.
Ajzol
Jr. Member
**
Wiadomości: 50



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Sierpień 29, 2017, 21:42:53 »

Miedź i chrom w jednym zakładzie, tak myślę bo szło to wszystko z gratami kolegi i on to ogarniał.
Zbiornik to ogolona Gazela Mrugnięcie . Zapatrzyłem się w zbiornik BSA Hornet i też chciałem płaskie dno. Poza tym odsłania silnik. Dla mnie git Mrugnięcie .
Tato81 z opon jesteś zadowolony?

Adam M, pewnie masz na myśli Pirelli mt53. Duro HF308 to ich kopia. Idą w nowym Uralu na pierwszy montaż Język .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2017, 21:49:38 wysłane przez Ajzol » Zapisane

=LEAVE THE MAIN ROAD=
Tato81
Administrator
Hero Member
*****
Wiadomości: 954



Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Sierpień 30, 2017, 19:51:46 »

Dokładnie to kopia Pirelli MT53. Mój galwanizator dał ciała bo miał mi ściągnąć oponki Duro będącę kopią Dunlop K70. Co do tego czy jestem zadowolony, to powiem: TAK, jestem zadowolony. Nadają się na każdą drogę. Wydawało by się że na asfalcie będzie tragedia. Ale spokojnie 120km/h sobie na nich latam i nic mi w nich nie przeszkadza. Nie raz wkrecam swój stary motor pod 160km/h i czuje się na tych kartoflakach o dziwo pewnie!  Uśmiech Kolejne będą też DURO ale właśnie kopia Dunlopów. Ja swoje mam chyba już 3 sezon i trochę kilometrów nawet nawinąłem. Zero oznak zużycia
Zapisane
Ajzol
Jr. Member
**
Wiadomości: 50



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Sierpień 30, 2017, 20:32:21 »

Indeks mają chyba do 150 Mrugnięcie
Pierwotnie miałem dać Heidenau K34 ale miałem stracha, że w wahacz mi nie wejdzie bo balon względem Duro sporo większy a i przedni błotnik byłby " za ciasny".
Zapisane

=LEAVE THE MAIN ROAD=
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!