WSK 175 Rodents Cafe Racer

Silnik: 175 W2 Tłok (orginal wsk): dodatkowe okno w płaszczu, podcięty od strony ssania, odelżony, pierścienie stalowe. Cylinder: 3-ci szlif, zmienione fazy rozrządu (okna), zgrane i polerowane kanały. Glowica: planowana i polerowana
Wał: wyważony, zaślepiony balsą, łożyska SKF C4. Zaplon: „Motoplat”+ krótka świeca „Denso” -zimna. Skrzynia: fabrycznie nowa+zębatka zdawcza o małym przełożeniu
Zasilanie: gaźnik „Bing 26″+ większa dysza+”lejek” zamiast filtra. Wydech: dyfuzor -wyrób własny (obliczony). Zasadniczo w silniku wszystko oprocz karterow jest nowe.
Kola,opony: przod-aluminium CZ 350 Duplex opona Mitas, tyl-obręcz CZ 350 aluminium opona Heidenau TT.
Wszystkie przeróbki wykonane przez mechanika Mistrza Polski z tamtych lat!!!

5 odpowiedzi na „WSK 175 Rodents Cafe Racer

  1. Adrian pisze:

    Są jakieś nowe zdjęcia ,które ukazują motor z silnikiem i dyfuzorem ? Jak się teraz spisuje sprzęt ?

  2. Adam pisze:

    Widełki z półkami od czego są ?

  3. minikudo pisze:

    korbowód jest seryjny??

  4. piotro pisze:

    ładny projekt, z czego są lagi i półki ?