Olo

Czarny GSX 1100E z 83 roku, moje pierwsze podejście do tematu budowy cafejki. Motocykl jest tak brzydki w oryginale, że nie mogło być innej decyzji jak przeróbka:) Przebudowie uległa tylna część ramy z pozostawieniem zadupka. Dostał nowy półmatowy czarny lakier na zbiornik i koła (przykrył piękny błękit, którego odcień podobał się tylko chłopakom, którym podobają się tylko inne chłopaki) oraz nową kanapę, której trzewia to super wygodna karimata:). Kierownicę zastąpiły clipon’y. Zegary w tym modelu mają swój urok jak chociażby wyświetlacz biegów więc pozostały i wraz z lampą powędrowały niżej. Pod fotelem pojawiło się trochę „powietrza”, mocowanie aku to skórzany trok i to by było na tyle. Yamaha XJ 550. Główne modyfikacje to skrócenie ramy, nowa kanapa i pozbycie się zbędnych kilogramów metodą eliminacji. Kierownica M-kształtna, obniżone zegary wraz z lampą i skrócone lagi. Lakier na zbiorniku przetarty do podkładu. Wydech 4w, wyjątkowo głośny:). BMW R100 z 1977 roku. Moto nabyłem w stanie rozpoczętej/niedokończonej modyfikacji, która polegała na wymalowaniu całego sprzętu czarnym matem (prawdopodobnie rozpylanym z pojemnika pod ciśnieniem pozyskanym drogą kupna w markecie budowlanym) łącznie z silnikiem, przełącznikami, akumulatorem i lampą. Mocno odbiegał od oryginału i brakowało trochę części. Modyfikacjom uległ tył ramy, który został pogięty i spawany od podstaw. Pod kanapę powędrował akumulator żelowy, który ze względu na swoje parametry a co za tym idzie wymiary wymusił jego wielkość. pod kanapą pojawiła się również elektryka (wraz ze stacyjką) przeniesiona z przedniej lampy, która zastąpiona została mniejszą (wielkie dzięki dla Pekaesa za ogarnięcie kabelków). Amory zastąpił jeden centralny pochodzący z Ducati Monstera. Wydechy owinięte i bez opcji tłumienia decybeli:) Kierownica clipon, bodajże z CBR F1. Cofnięte sety na miejsce pasażera. Przedni błotnik cięty z jakiegoś demoluda. Licznik Accuwell pozyskujący impuls ze skrzyni tak jak oryginał. Tylna lampa to zmodyfikowane oświetlenie wnętrza z Fiata Argenta. Virago pochłonęło chyba najwięcej czasu. Inspiracją byłą Grafika Google:) Głównym budowniczym był człowiek znany w Krakowie jako Blondyn wraz ze swoim zespołem z MMBike. Moje było głównie wsparcie merytoryczne i najlżejsza część pracy czyli stanowisko zwane „Wujek Dobra Rada”. Na przód zaadoptowane tylne koło z XV750. Sporo roboty tokarskiej ale się opłacało i co dziwne wcale nieźle się prowadzi. Zadupek to przebudowana rama z oryginału. Pod wykonanym z laminatu zadkiem mieści się żelowe aku. Zbiornik w tylnej części poszedł mocno do góry i zrobił miejsce dla elektryki. Lagi krótsze o 9cm i wypolerowane. Kierownica clipon z suzuki SV. W wydechu pominięta centralna pucha i wypuszczony na jedną stronę. Licznik z nonstock, lampa z ChRL. Przedni błotnik według szkoły FFF. Tylna lampa Ducati Monster. Aluminiowe lusterko z magazynu na drzwiach, którego widnieje napis „Przydasie”. Sety cofnięte. Aktualnie pracuję nad Hondą VT 500. Projekt to delikatny mariaż Flat Trackera z CR. Prace są w czwartym kwartale. Jak będzie skończony na tyle, że będzie go można sfotografować postaram się przesłać. Olo z Krakowa

Możliwość komentowania jest wyłączona.