Cafe racer by Wojtek – Honda CB 500T

Postanowiłem przesłać Wam kilka zdjęcie mojego motocykla, może się spodoba.
Motocykl to Honda CB500T 1975 (rzędowa dwójka, 500cc).
Co zostało zmienione:
Nowy kolor na zbiornik i skrócone błotniki, dużo pozostałych elementów malowane farba w spray-u. Nowa czarna kierownica, ‚Grand Tourismo’, manetki, klasyczne lusterka, małe kierunkowskazy i nowa tylna lampa. Nowe obicie na obniżone siedzenie, wspaniale brzmiący wydech (FO4 od Forda), owijka z włókna szklanego na kolektorach
nowe opony Duro. no i oczywiście kilkaaaa drobnych części do silnika i układu zapłonowego i elektryki.
Przepraszam, ze niestety maszyna nie jest wypolerowana ale ja nią cały czas jeżdżę.
Jest świetna do jazdy. Względnie lekka, stabilna i świetnie ciągnie już od niskich obrotów. Pozdrawiam wszystkich! Wojtek

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Cafe racer by Wojtek – Honda CB 500T

  1. motoandrzey pisze:

    gdzie dostać takie lusterka ? wszędzie szukam i kicha a takie były u mnie w sprzecie oryginalnie tylko niestety wzieły i sie rozdupcyły

    fajny sprzęt, własnie takie lubie – uzytkowe

  2. Dymass pisze:

    Wspaniala Hania :]
    Jednakze, opony Duro proponuje zmienic, bardzo duzo niedobrego o nich slyszalem u lokalnego wulkanizera. Lepiej kupic markowa uzywke.
    Pozdrawiam.

    • wojciech pisze:

      Sam nad tym dlugo myslalem, mialem poprzednio Dunlop K70 a teraz zachcialo mi sie cos innego. Mam nadzieje ze rekordow predkosci nie bede musial bic choc nieco kusi zeby sprawdzic ten magiczny limit 100mph (ton up).

  3. motomaciey pisze:

    Na zdjęciach wiele szczegółów nie widać ale te kierunki i lusterka lepiej wyglądałyby w skuterze a nie w prawie 40-letnim klasyku, trochę trąci tandetą. Rozumiem że motocykl nie jest wychuchany bo w końcu służy do jazdy a nie do spuszczania jednak diabeł tkwi w szczegółach.

    • wojciech pisze:

      Dzieki za komentarz. Musze przyznac ze to chyba bylo wlasnie najtrudniej wybrac: gdybym mial cafe racer typowy drop bar zalozylbym lusterka na koncach a ze lubie jezdzic wygodnie wiec wyszly te lusterka, czy udany wbor, naprawde sam nie wiem. Odnosnie kierunkowskazow oryginalne sa olbrzymie a ja chcialem utrzymac ten motocykl w stylu cafe / rat bike, cos malego ale funkcjonalnego. No coz chyba zaden wybor nie jest idealny.
      O wiecej detali prosze zobacz: http://www.youtube.com/watch?v=_eKRk5_neQI

  4. kapec pisze:

    Wojciech a co to za rejestracja ?

  5. kapec pisze:

    :)
    at Rokersa zagnało ..

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>